Løsninger

SUPERSystems.dk

EasySeries

SUPERSystems.dk's EasySeries er en række brugervenlige, intelligente & fleksible standardløsninger, der sammen eller hver for sig kan hjælpe din virksomhed til at blive mere effektiv.


Erfaringer viser at rigtig mange arbejdsprocesser i virksomheder og organisationer, kan forbedres og optimeres. Hver gang der er behov for at søge informationer, udveksle data eller kommunikere, er der samtidig en mulighed for at effektivisere.

EasySeries er – som navnet antyder let at bruge – let at installere – let at modificere – let at integrere og i øvrigt typisk implementeret på kort tid, enten på din virksomheds eksisterende udstyr - eller leveret som en hosted service. Vi tilbyder naturligvis rådgivning, support og effektiv uddannelse i brugen af løsningerne.

EasySeries omfatter en række standardsystemer til håndtering af bl.a.:



Personale & HR-administration

HRMEasy er et intelligent, brugervenligt og fleksibelt HR-system, der passer til virksomheder af enhver størrelse. HR, afdelingsledere og medarbejdere får et effektivt værktøj til håndtering og automatisering af HR processerne.



Læs Mere


Stillingsopslag og ansøgere

HRMEasy Rekruttering tilbyder nem og enkel håndtering af stillingsopslag og ansøgere .. med centralt overblik og deling af viden mellem HR og ledere.




Læs Mere


Kursusadministration

HRMEasy's kursusadministrationsmodul sætter virksomhedens personale- og uddannelsesansvarlige i stand til at planlægge/håndtere medarbejder uddannelse og kurser, samt kortlægge din virksomheds kvalifikationer og kompetencer.


Læs Mere


Fleksibilitet i topklasse

Takket være et modulært komponentbaseret system design, kræver det typisk meget lidt tid at foretage systemtilpasninger, endda uden at nedlægge systemerne. Det er også muligt at få adgang til systemernes kode, hvis din virksomhed har egne IT-udviklere. EasySeries løsningerne tilbyder en række smarte og brugervenlige funktioner, der kan spare dig for meget tid og give dig perfekt forretningsmæssigt overblik.


EasySeries´s komponentbaserede funktioner kan på enkel vis, sammensættes til at omfatte flere individuelle og specifikke arbejdsprocesser i din virksomhed.

Nysgerrig?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere løsninger, f.eks. i forhold til specifikke behov i din virksomhed, er du mere end velkommen til at kontakte os.


Microsoft 365

Microsoft 365

HRMEasy er integreret med Microsoft 365, Word, Excel, Outlook, der giver mulighed for:



Microsoft Outlook er gennem de sidste mange år, blevet det foretrukne daglige arbejdsredskab for mange virksomheder.


Med EasySeries løsninger kan medarbejdere have adgang til data og information via Outlook.