Kontakt-, sags- & dokumentstyring
IT-systemer bliver generelt mere og mere komplekse og datamængderne stiger ... men tit har man i princippet bare brug for hurtig adgang til information, f.eks. en e-mail adresse, et telefonnummer eller adgang til et bestemt dokument eller e-mail, for at kunne løse en opgave nu og her.
Med XRMEasy får din virksomheds medarbejdere overblik over kunder, leverandører, sager, dokumenter og e-mails i ét brugervenligt og skæddersyet system, der nemt at gå til. XRMEasy er en kombination af vores gennemprøvede CRM- og ESDH løsninger, og kan på kort tid konfigureres til din virksomheds behov, således at systemets funktionaliteter optimeres til din virksomheds forskellige afdelinger/funktioner.
XRMEasy er et brugervenligt og fleksibelt IT-system til håndtering af viden, information og arbejdsprocesser af næsten enhver art. XRMEasy passer til de fleste virksomheder og organisationer, og tilbyder en lang række tidsbesparende funktioner.
Enkelt, brugervenligt og fleksibelt !
Du finder næppe et mere brugervenligt system. XRMEasy's visuelle design tager udgangspunkt i brugernes behov, så systemet føles nemt og naturligt at anvende. Der er plads til alle relevante oplysninger, der præsenteres i brugervenlige skærmbilleder på en enkel og intuitiv måde.
Alt samlet ét sted
XRMEasy omfatter en elektronisk journal for hver kunde, emne, leverandør, samarbejdspartner etc. Det er hurtigt og nemt at registrere opgaver, møder, salg, korrespondance, notater m.v. - data fra andre systemer, f.eks. økonomiske nøgletal kan automatisk overføres, så alle oplysninger ligger ét sted, så de er nemme at finde.
XRMEasy tilbyder desuden en række dynamiske lister/oversigter, der giver dig særdeles hurtigt overblik over dine data, set fra forskellige perspektiver. I stedet for at generere og udskrive tunge rapporter, kan du på nem vis, arbejde med informationer og "dykke" efter detaljer, direkte på skærmen.
XRMEasy omfatter værtøjer til bl.a.:
- Håndtering af kontakter
- Opfølgning & salgsstyring
- Key Account Management
- Dokumenthåndtering
- Sagsstyring
- Service og reklamationer
- Arkivering af dokumenter og e-mails
- Specielle arbejdsprocesser via tilpasningsmodul.
Nem adgang via Outlook
Med XRMEasy kan medarbejdere have adgang til data og information via en mappe i Outlook.
Fællesoversigter
En række fællesoversigter for alle medarbejderes aktiviteter, giver bl.a. mulighed for at følge op på og udføre opgaver for medarbejdere der f.eks. er blevet syge eller forhindret af anden grund.
Integreret automatisk intelligens
XRMEasy fungerer fint som opslagsværk, hvor brugere kan søge og se informationer.
XRMEasy kan tillige automatisk holde øje med forretningskritiske informationer, f.eks. aktiviteter eller sager der ikke er fulgt op til tiden eller aftaler der skal fornys - og sende besked via e-mail. Fleksibiliteten er stor - Du bestemmer løbende hvad XRMEasy skal holde øje med.
© Copyright. All Rights Reserved
Dokumenter og e-mails
XRMEasy's professionelle dokumenthåndtering giver dig mulighed for nemt og hurtigt, at generere Word dokumenter fra skabeloner med flette felter, arkivere eksisterende dokumenter, samt e-mails direkte fra Outlook.
Integration til Windows filstruktur
En integreret funktion gør det nemt at journalisere eksisterende dokumenter fra Windows filstruktur, f.eks. filservere. Brugere kan manuelt vælge fra servere eller egne lokale computere, eller systemet kan sættes op til at gøre det automatisk - en nyttig funktion, når XRMEasy ikke er installeret hos alle medarbejdere i din virksomhed.
Det er tillige muligt at scanne dokumenter direkte til systemet, via XRMEasy's integrerede indbakke.
Fleksibel sikkerhed
Med XRMEasy er det nemt at sætte sikkerhed op, så du kan sikre at information og dokumenter kun er tilgængelige for de rette medarbejdere/afdelinger. Det er tillige muligt at logge hvem der har set, rettet eller slettet dokumenter.
Hurtig tilpasning til din virksomheds behov
XRMEasy omfatter unikke tilpasningsmuligheder, der gør at XRMEasy hurtigt, enkelt og løbende kan tilrettes så det svarer til din virksomheds behov, så du får mest muligt ud af din investering.
Ringager 4A
2605 Brøndby
Telefon: 702 702 84
E-mail: info@supersystems.dk
CVR: 2539 2566
Kontakt os gerne
Du er velkommen til at kontakte os på telefon 702 702 84, eller benyt kontaktsiden, hvor du også kan bestille brochuremateriale.
© Copyright. All Rights Reserved